U nepuna dva dana nakon što je pjesma izvedena na Trgu Svetog Trojstva u Požegi, a spot premijerno izveden u Gradskoj knjižnici Požega, Miroslav Škoro je s pjesmom „Baja“ ušao u vrh trendinga na YouTubeu. U ovom trenutku broj pregleda spota bliži se brojci 100 tisuća, a „Baja“ je trenutno najtraženiji glazbeni spot hrvatskog izvođača na hrvatskom jeziku. Da je riječ o hitu, moglo se čuti i po reakcijama publike u nedjelju navečer.
Škoro je nakon ovakvog rezultata izjavio da mu je drago što ga publika u Požegi, na najstarijem i najvećem festivalu tamburaške glazbe, tako lijepo prihvaća. Škoro je drugu godinu zaredom dobio i nagradu za najslušaniju pjesmu („Volim život“) iz ruku umjetničkog direktora Saše Botičkog.
Škori je drago da ga publika u Požegi i Hrvatskoj tako dobro prihvaća, a festivalu Zlatne žice Slavonije je zadovoljstvo imati Miroslava Škoru na festivalu, jer ovakav rezultat za tradicionalnu tamburašku pjesmu na društvenim medijima se ne pamti.